Merhaba değerli SROARENA ailesi,
Öncelikle, benim için çok kıymetli bir abimin davetiyle aranıza katılmaktan mutluluk duyuyorum. İlk paylaşımımda, keşfettikten sonra piyasanın en iyi guard sistemi olduğuna kanaat getirdiğim VSROPLUS ile ilgili bir içerik sunmak istedim.
Bu paylaşımımda, birçok kişinin işine yarayacağını düşündüğüm Job-Guild Reset ve Blue-Premium Remover dosyalarını sizlerle paylaşıyorum. Aşağıdaki indirme linkinden erişebilirsiniz.
Aslında, diğer tüm remover sistemleri de buradakilerle aynı mantıkla çalışmaktadır. _RefSkill tablosuna gerekli eklemeleri yaptıktan sonra paylaştığım _RefObjCommon ve _RefObjItem tablolarındaki girdileri çoğaltarak birçok farklı Live Item oluşturabilirsiniz. Örneğin:
✔ Reset Item
✔ Remover Item
✔ Live Silk
✔ Live Gold
✔ Live SP
Bunu yaparken dikkat etmeniz gereken tek şey, yeni bir item ekledikten sonra ilgili prosedürü _AddLogItem tablosuna eklemek ve doğru ItemID’yi yazmaktır.
Ek olarak, media.pk2 tarafında sadece _RefSkill tablosuna SkillEffect.txt dosyasını ekledim. DESC ve TT_DESC ayarlarını textdata_object.txt üzerinden yapabilirsiniz. Ayrıca, _RefObjCommon ve _RefObjItem tablolarındaki veriler dbtomedia işlemi yaptığınızda itemdata45000++.txt dosyasına otomatik olarak düşecektir.
Herkese iyi forumlar!
Öncelikle, benim için çok kıymetli bir abimin davetiyle aranıza katılmaktan mutluluk duyuyorum. İlk paylaşımımda, keşfettikten sonra piyasanın en iyi guard sistemi olduğuna kanaat getirdiğim VSROPLUS ile ilgili bir içerik sunmak istedim.
Bu paylaşımımda, birçok kişinin işine yarayacağını düşündüğüm Job-Guild Reset ve Blue-Premium Remover dosyalarını sizlerle paylaşıyorum. Aşağıdaki indirme linkinden erişebilirsiniz.
Aslında, diğer tüm remover sistemleri de buradakilerle aynı mantıkla çalışmaktadır. _RefSkill tablosuna gerekli eklemeleri yaptıktan sonra paylaştığım _RefObjCommon ve _RefObjItem tablolarındaki girdileri çoğaltarak birçok farklı Live Item oluşturabilirsiniz. Örneğin:
✔ Reset Item
✔ Remover Item
✔ Live Silk
✔ Live Gold
✔ Live SP
Bunu yaparken dikkat etmeniz gereken tek şey, yeni bir item ekledikten sonra ilgili prosedürü _AddLogItem tablosuna eklemek ve doğru ItemID’yi yazmaktır.
Ek olarak, media.pk2 tarafında sadece _RefSkill tablosuna SkillEffect.txt dosyasını ekledim. DESC ve TT_DESC ayarlarını textdata_object.txt üzerinden yapabilirsiniz. Ayrıca, _RefObjCommon ve _RefObjItem tablolarındaki veriler dbtomedia işlemi yaptığınızda itemdata45000++.txt dosyasına otomatik olarak düşecektir.
Herkese iyi forumlar!
İçeriği görüntülemek için Giriş yapın veya Kayıt olun.

