Kod:
#Çalışması için gereken tüm pluginler.
#skDragon,SkQuery,skRayFall,Skript
#Oyun içerisindeki tüm ayarlamaları options: bölümünden yapabilirsin.
#Asa almak için /asaver komutu kullanılmalıdır yalnızca op yetkisi olanlar alabilir.
#Asayı herkes kullanabilir nasıl elde edileceği tamamıyla size kalmıştır.
#Manaiksiri almak için /manaiksiriver komutu kullanılmalıdır yalnızca op yetkisi olanlar alabilir.
#Manaiksirini herkes kullanabilir nasıl elde edileceği tamamıyla size kalmıştır.
#Okuduğunuz için teşekkürler.
variables:
{suanki_mana::%player%} = 100
options:
mana: 100 #Maksimum mana miktarı
mana_iksiri_miktar: 50
mana_iksiri_isim: &b&lMana İksiri
mana_iksiri_aciklama: &7Sağ tıklayarak &bMANA &7yenileyebilirsin.
mana_yuksek: &bMax mana miktarına sahipsin.
alev_asasi_mana_bedeli: 10 #Alev asası kullanınca eksilecek mana miktarı
alev_asasi_bekleme_suresi: 3 #Alev asasını kullanması için gereken bekleme süresi (1 den fazla asa aynı anda kullanılamaz hepsinin bekleme süresi aynı)
alev_asasi: &6Alev Asası #Asa adı eğer değişicekseniz önceden ayarlayın, sonradan değişim yaparsanız asası olanların asaları çalışmaz hale gelir.
alev_asasi_aciklama: ||&6Sağ tıklayarak önündeki 3x3 alanı yakarsın.||&7Kullanırken &b10 Mana &7harcarsın.||||&6Önündeki her şeyin kül olmasına hazırmısın? #Asanın altında bulunan açıklama değişicekseniz önceden ayarlayın, sonradan yaparsanız asası olanların asası çalışmaz hale gelir.
alev_asasi_bekleme_suren_var: &aKalan bekleme süresi: &c&l%{_alev}% #Asa bekleme süresi mesajı Envanterin üstünde gözükür.
alev_asasi_mana_yeterli_degil: &aMana miktarın yeterli değil. &aMevcut mana miktarı: &b%{suanki_mana::%player%}%
alev_asasi_kullanan_mesaj: &cAman dikkat! birileri &6Alev &cile oynuyor.
can_asasi_mana_bedeli: 30 #Can asası kullanınca eksilecek mana miktarı
can_asasi_bekleme_suresi: 15 #Can asasını kullanması için gereken bekleme süresi (1 den fazla asa aynı anda kullanılamaz hepsinin bekleme süresi aynı)
can_asasi: &aCan Asası #Asa adı eğer değişicekseniz önceden ayarlayın, sonradan değişim yaparsanız asası olanların asaları çalışmaz hale gelir.
can_asasi_aciklama: ||&aSağ tıklayarak bulunduğun noktadaki HERKESIN canını yenileyebilirsin.||&7Kullanırken &b30 Mana &7harcarsın.||||&aİnsanların sana ihtiyacı var, çabuk onlara yetiş! #Asanın altında bulunan açıklama değişicekseniz önceden ayarlayın, sonradan yaparsanız asası olanların asası çalışmaz hale gelir.
can_asasi_bekleme_suren_var: &aKalan bekleme süresi: &c&l%{_can}% #Asa bekleme süresi mesajı Envanterin üstünde gözükür.
can_asasi_mana_yeterli_degil: &aMana miktarın yeterli değil. &aMevcut mana miktarı: &b%{suanki_mana::%player%}% #Asa mana yetersiz mesajı
can_asasi_hedef_kisiler_mesaj: &9%player% &aCan asasını kullandı ve bundan sende etkilendin. #Asayı kullanan kişinin yanındakilere gidecek mesaj
can_asasi_kullanan_mesaj: &aCan asanı kullandın, sana yakın olanlar ve sen yenilenme etkisi kazandınız. #Asayı kullanan kişiye gidecek olan mesaj
command /asaver:
permission: op
permission message: &cBunu yalnızca OP yetkisine sahip kişiler kullanabilir.
trigger:
give 1 stick of unbreaking 1 named "{@can_asasi}" with lore "{@can_asasi_aciklama}" to player
give 1 stick of unbreaking 1 named "{@alev_asasi}" with lore "{@alev_asasi_aciklama}" to player
command /manaiksiriver:
permission: op
permission message: &cBunu yalnızca OP yetkisine sahip kişiler kullanabilir.
trigger:
give 1 exp bottle of unbreaking 1 named "{@mana_iksiri_isim}" with lore "{@mana_iksiri_aciklama}" to player
rightclick with exp bottle of unbreaking 1:
cancel event
if name of player's held item contains "{@mana_iksiri_isim}":
if lore of player's held item contains "{@mana_iksiri_aciklama}":
if {suanki_mana::%player%} is less than {@mana}:
remove 1 of tool from tool
add {@mana_iksiri_miktar} to {suanki_mana::%player%}
if {suanki_mana::%player%} is greater than {@mana}:
set {suanki_mana::%player%} to {@mana}
else:
send "{@mana_yuksek}"
rightclick with stick of unbreaking 1:
if name of player's held item contains "{@can_asasi}":
if lore of player's held item contains "{@can_asasi_aciklama}":
if {can_bekleme::%player%} isn't set:
set {can_bekleme::%player%} to now
if difference between {can_bekleme::%player%} and now > {@can_asasi_bekleme_suresi} seconds:
if {suanki_mana::%player%} is greater than or equal to {@can_asasi_mana_bedeli}:
loop all players in radius 5 around the player:
send "{@can_asasi_hedef_kisiler_mesaj}" to loop-player
apply regeneration 2 to loop-player for 5 second
stop loop
apply regeneration 2 to player for 5 second
play raw sound "game.potion.smash" at player with pitch 1 volume 2
send "{@can_asasi_kullanan_mesaj}" to player
set {can_bekleme::%player%} to now
remove {@can_asasi_mana_bedeli} from {suanki_mana::%player%}
drawWarpRings style 1, particle "redstone", RGB 0, 255, 0, center location of block at player, id "%player%-canalan", rainbowMode false, scan false, height 10, radius 5, ringCount 12, ringDensity 20, visibleRange 32, pulseDelay 0
wait 0.7 second
stopeffect id "%player%-canalan"
else:
send "{@can_asasi_mana_yeterli_degil}"
else:
set {_can} to "%difference between {@can_asasi_bekleme_suresi} seconds and (difference between {can_bekleme::%player%} and now)%"
replace all "seconds" with "&asaniye" in {_can} #SANİYE RENGİNİ BURADAN DEĞİŞTİREBİLİRSİNİZ! TAM MESAJ OPTIONSDA
set action bar of player to "{@can_asasi_bekleme_suren_var}"
if name of player's held item contains "{@alev_asasi}":
if lore of player's held item contains "{@alev_asasi_aciklama}":
if {alev_bekleme::%player%} isn't set:
set {alev_bekleme::%player%} to now
if difference between {alev_bekleme::%player%} and now > {@alev_asasi_bekleme_suresi} seconds:
if {suanki_mana::%player%} is greater than or equal to {@alev_asasi_mana_bedeli}:
set {_Block} to 0
Set {_Cone} to 0
loop 1 times:
add 2 to {_Block}
add 2 to {_Cone}
set {_GetBlock} to block {_Block} blocks infront of player
loop all blocks in radius {_Cone} around {_GetBlock}:
if loop-block is air:
set {_konum} to location of block at loop-block
set block at {_konum} to fire
stop loop
apply slowness 250 to player for 1 second
remove fire resistance from the player
apply fire resistance 250 to player for 3 second
play raw sound "item.fireCharge.use" at player with pitch 1 volume 2
send "{@alev_asasi_kullanan_mesaj}" to player
set {alev_bekleme::%player%} to now
remove {@alev_asasi_mana_bedeli} from {suanki_mana::%player%}
wait 2 second
extinguish the player
else:
send "{@alev_asasi_mana_yeterli_degil}"
else:
set {_alev} to "%difference between {@alev_asasi_bekleme_suresi} seconds and (difference between {alev_bekleme::%player%} and now)%"
replace all "seconds" with "&asaniye" in {_alev} #SANİYE RENGİNİ BURADAN DEĞİŞTİREBİLİRSİNİZ! TAM MESAJ OPTIONSDA
set action bar of player to "{@alev_asasi_bekleme_suren_var}"
command /manamiktarım:
trigger:
send "&aMevcut mana miktarın: &b%{suanki_mana::%player%}%"