Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Paylaşım Minecraft (GELİŞTİRİLEBİLİR) Manalı asa [SCRİPT]

Paylaşım

zody

King
Moderatör
Katılım
19 Tem 2024
Mesajlar
1,401
Tepkime puanı
49
Puanları
0
Kod:
#Çalışması için gereken tüm pluginler.
#skDragon,SkQuery,skRayFall,Skript




#Oyun içerisindeki tüm ayarlamaları options: bölümünden yapabilirsin.
#Asa almak için /asaver komutu kullanılmalıdır yalnızca op yetkisi olanlar alabilir.
#Asayı herkes kullanabilir nasıl elde edileceği tamamıyla size kalmıştır.
#Manaiksiri almak için /manaiksiriver komutu kullanılmalıdır yalnızca op yetkisi olanlar alabilir.
#Manaiksirini herkes kullanabilir nasıl elde edileceği tamamıyla size kalmıştır.
#Okuduğunuz için teşekkürler.
variables:
    {suanki_mana::%player%} = 100
options:
    mana: 100 #Maksimum mana miktarı
    mana_iksiri_miktar: 50
    mana_iksiri_isim: &b&lMana İksiri
    mana_iksiri_aciklama: &7Sağ tıklayarak &bMANA &7yenileyebilirsin.
    mana_yuksek: &bMax mana miktarına sahipsin.
    alev_asasi_mana_bedeli: 10 #Alev asası kullanınca eksilecek mana miktarı
    alev_asasi_bekleme_suresi: 3 #Alev asasını kullanması için gereken bekleme süresi (1 den fazla asa aynı anda kullanılamaz hepsinin bekleme süresi aynı)
    alev_asasi: &6Alev Asası #Asa adı eğer değişicekseniz önceden ayarlayın, sonradan değişim yaparsanız asası olanların asaları çalışmaz hale gelir.
    alev_asasi_aciklama: ||&6Sağ tıklayarak önündeki 3x3 alanı yakarsın.||&7Kullanırken &b10 Mana &7harcarsın.||||&6Önündeki her şeyin kül olmasına hazırmısın? #Asanın altında bulunan açıklama değişicekseniz önceden ayarlayın, sonradan yaparsanız asası olanların asası çalışmaz hale gelir.
    alev_asasi_bekleme_suren_var: &aKalan bekleme süresi: &c&l%{_alev}% #Asa bekleme süresi mesajı Envanterin üstünde gözükür.
    alev_asasi_mana_yeterli_degil: &aMana miktarın yeterli değil. &aMevcut mana miktarı: &b%{suanki_mana::%player%}%
    alev_asasi_kullanan_mesaj: &cAman dikkat! birileri &6Alev &cile oynuyor.
    can_asasi_mana_bedeli: 30 #Can asası kullanınca eksilecek mana miktarı
    can_asasi_bekleme_suresi: 15 #Can asasını kullanması için gereken bekleme süresi (1 den fazla asa aynı anda kullanılamaz hepsinin bekleme süresi aynı)
    can_asasi: &aCan Asası #Asa adı eğer değişicekseniz önceden ayarlayın, sonradan değişim yaparsanız asası olanların asaları çalışmaz hale gelir.
    can_asasi_aciklama: ||&aSağ tıklayarak bulunduğun noktadaki HERKESIN canını yenileyebilirsin.||&7Kullanırken &b30 Mana &7harcarsın.||||&aİnsanların sana ihtiyacı var, çabuk onlara yetiş! #Asanın altında bulunan açıklama değişicekseniz önceden ayarlayın, sonradan yaparsanız asası olanların asası çalışmaz hale gelir.
    can_asasi_bekleme_suren_var: &aKalan bekleme süresi: &c&l%{_can}% #Asa bekleme süresi mesajı Envanterin üstünde gözükür.
    can_asasi_mana_yeterli_degil: &aMana miktarın yeterli değil. &aMevcut mana miktarı: &b%{suanki_mana::%player%}% #Asa mana yetersiz mesajı
    can_asasi_hedef_kisiler_mesaj: &9%player% &aCan asasını kullandı ve bundan sende etkilendin. #Asayı kullanan kişinin yanındakilere gidecek mesaj
    can_asasi_kullanan_mesaj: &aCan asanı kullandın, sana yakın olanlar ve sen yenilenme etkisi kazandınız. #Asayı kullanan kişiye gidecek olan mesaj
    
command /asaver:
    permission: op
    permission message: &cBunu yalnızca OP yetkisine sahip kişiler kullanabilir.
    trigger:
        give 1 stick of unbreaking 1 named "{@can_asasi}" with lore "{@can_asasi_aciklama}" to player
        give 1 stick of unbreaking 1 named "{@alev_asasi}" with lore "{@alev_asasi_aciklama}" to player


command /manaiksiriver:
    permission: op
    permission message: &cBunu yalnızca OP yetkisine sahip kişiler kullanabilir.
    trigger:
        give 1 exp bottle of unbreaking 1 named "{@mana_iksiri_isim}" with lore "{@mana_iksiri_aciklama}" to player


rightclick with exp bottle of unbreaking 1:
    cancel event
    if name of player's held item contains "{@mana_iksiri_isim}":
        if lore of player's held item contains "{@mana_iksiri_aciklama}":
            if {suanki_mana::%player%} is less than {@mana}:
                remove 1 of tool from tool
                add {@mana_iksiri_miktar} to {suanki_mana::%player%}
                if {suanki_mana::%player%} is greater than {@mana}:
                    set {suanki_mana::%player%} to {@mana}
            else:
                send "{@mana_yuksek}"


rightclick with stick of unbreaking 1:
    if name of player's held item contains "{@can_asasi}":
        if lore of player's held item contains "{@can_asasi_aciklama}":
            if {can_bekleme::%player%} isn't set:
                set {can_bekleme::%player%} to now
            if difference between {can_bekleme::%player%} and now > {@can_asasi_bekleme_suresi} seconds:
                if {suanki_mana::%player%} is greater than or equal to {@can_asasi_mana_bedeli}:
                    loop all players in radius 5 around the player:
                        send "{@can_asasi_hedef_kisiler_mesaj}" to loop-player
                        apply regeneration 2 to loop-player for 5 second
                        stop loop
                    apply regeneration 2 to player for 5 second
                    play raw sound "game.potion.smash" at player with pitch 1 volume 2
                    send "{@can_asasi_kullanan_mesaj}" to player
                    set {can_bekleme::%player%} to now
                    remove {@can_asasi_mana_bedeli} from {suanki_mana::%player%}
                    drawWarpRings style 1, particle "redstone", RGB 0, 255, 0, center location of block at player, id "%player%-canalan", rainbowMode false, scan false, height 10, radius 5, ringCount 12, ringDensity 20, visibleRange 32, pulseDelay 0
                    wait 0.7 second
                    stopeffect id "%player%-canalan"
                else:
                    send "{@can_asasi_mana_yeterli_degil}"
            else:
                set {_can} to "%difference between {@can_asasi_bekleme_suresi} seconds and (difference between {can_bekleme::%player%} and now)%"
                replace all "seconds" with "&asaniye" in {_can}  #SANİYE RENGİNİ BURADAN DEĞİŞTİREBİLİRSİNİZ! TAM MESAJ OPTIONSDA
                set action bar of player to "{@can_asasi_bekleme_suren_var}"
                
    if name of player's held item contains "{@alev_asasi}":
        if lore of player's held item contains "{@alev_asasi_aciklama}":
            if {alev_bekleme::%player%} isn't set:
                set {alev_bekleme::%player%} to now
            if difference between {alev_bekleme::%player%} and now > {@alev_asasi_bekleme_suresi} seconds:
                if {suanki_mana::%player%} is greater than or equal to {@alev_asasi_mana_bedeli}:
                    set {_Block} to 0
                    Set {_Cone} to 0
                    loop 1 times:
                        add 2 to {_Block}
                        add 2 to {_Cone}
                        set {_GetBlock} to block {_Block} blocks infront of player
                        loop all blocks in radius {_Cone} around {_GetBlock}:
                            if loop-block is air:
                                set {_konum} to location of block at loop-block
                                set block at {_konum} to fire
                        stop loop
                    apply slowness 250 to player for 1 second
                    remove fire resistance from the player
                    apply fire resistance 250 to player for 3 second
                    play raw sound "item.fireCharge.use" at player with pitch 1 volume 2
                    send "{@alev_asasi_kullanan_mesaj}" to player
                    set {alev_bekleme::%player%} to now
                    remove {@alev_asasi_mana_bedeli} from {suanki_mana::%player%}
                    wait 2 second
                    extinguish the player
                else:
                    send "{@alev_asasi_mana_yeterli_degil}"
            else:
                set {_alev} to "%difference between {@alev_asasi_bekleme_suresi} seconds and (difference between {alev_bekleme::%player%} and now)%"
                replace all "seconds" with "&asaniye" in {_alev}  #SANİYE RENGİNİ BURADAN DEĞİŞTİREBİLİRSİNİZ! TAM MESAJ OPTIONSDA
                set action bar of player to "{@alev_asasi_bekleme_suren_var}"


command /manamiktarım:
    trigger:
        send "&aMevcut mana miktarın: &b%{suanki_mana::%player%}%"
 

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.