Kod:
command /element [<text>] [<text>]:
aliases: el
permission: element.command
trigger:
if arg-1 is not set:
send "&cLütfen bir element belirtin. Örnek: /element ateş"
else:
set {_element} to lowercase of arg-1
if {_element} is "ateş":
set player's "element" to "ateş"
send "&aElementiniz ateş olarak ayarlandı."
# Ateş elementine ateşe dayanıklılık sağlama
set player's fire resistance to true
else if {_element} is "su":
set player's "element" to "su"
send "&aElementiniz su olarak ayarlandı."
# Su elementine su altında daha uzun süre kalabilme
set player's water breathing to true
set player's max air to 300
else if {_element} is "toprak":
set player's "element" to "toprak"
send "&aElementiniz toprak olarak ayarlandı."
# Toprak elementine acele 1 verme
set player's walk speed to 0.3
else if {_element} is "hava":
set player's "element" to "hava"
send "&aElementiniz hava olarak ayarlandı."
# Hava elementine hız 2 verme
set player's walk speed to 0.4
else:
send "&cGeçerli bir element belirtin. Örnek: ateş, su, toprak, hava"
Moderatör tarafında düzenlendi: