Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Paylaşım Minecraft Çoklu envanter script

Paylaşım

zody

King
Moderatör
Katılım
19 Tem 2024
Mesajlar
1,401
Tepkime puanı
49
Puanları
0
Kod:
on inventory click:
    clicked slot is 35
    player's gamemode is survival
    cancel event
    lore of clicked slot is "    &5Envanter: &61" or "    &5Envanter: &62"
    if {ciftenvanter.%player%} is 2:
        set {esay.%player%} to 0
        set player's slot 35 to chest named "&5&l► &aEnvanter değiştir" with lore "    &c5 Saniye bekle"
        loop 36 times:
            set {2cenv.%player%.%{esay.%player%}%} to slot {esay.%player%} of player's inventory
            set slot {esay.%player%} of player's inventory to {1cenv.%player%.%{esay.%player%}%}
            add 1 to {esay.%player%}
            {esay.%player%} is 35
            clear {2cenv.%player%.35}
            set {ciftenvanter.%player%} to 1
            clear {esay.%player%}
            wait 1 seconds
            set player's slot 35 to chest named "&5&l► &aEnvanter değiştir" with lore "    &c4 Saniye bekle"
            wait 1 seconds
            set player's slot 35 to chest named "&5&l► &aEnvanter değiştir" with lore "    &c3 Saniye bekle"
            wait 1 seconds
            set player's slot 35 to chest named "&5&l► &aEnvanter değiştir" with lore "    &c2 Saniye bekle"
            wait 1 seconds
            set player's slot 35 to chest named "&5&l► &aEnvanter değiştir" with lore "    &c1 Saniye bekle"
            wait 1 seconds
            set player's slot 35 to chest named "&5&l► &aEnvanter değiştir" with lore "    &5Envanter: &61"
            stop
    if {ciftenvanter.%player%} is 1:
        set {esay.%player%} to 0
        set player's slot 35 to chest named "&5&l► &aEnvanter değiştir" with lore "    &c5 Saniye bekle"
        loop 36 times:
            set {1cenv.%player%.%{esay.%player%}%} to slot {esay.%player%} of player's inventory
            set slot {esay.%player%} of player's inventory to {2cenv.%player%.%{esay.%player%}%}
            add 1 to {esay.%player%}
            {esay.%player%} is 35
            clear {1cenv.%player%.35}
            set {ciftenvanter.%player%} to 2
            clear {esay.%player%}
            wait 1 seconds
            set player's slot 35 to chest named "&5&l► &aEnvanter değiştir" with lore "    &c4 Saniye bekle"
            wait 1 seconds
            set player's slot 35 to chest named "&5&l► &aEnvanter değiştir" with lore "    &c3 Saniye bekle"
            wait 1 seconds
            set player's slot 35 to chest named "&5&l► &aEnvanter değiştir" with lore "    &c2 Saniye bekle"
            wait 1 seconds
            set player's slot 35 to chest named "&5&l► &aEnvanter değiştir" with lore "    &c1 Saniye bekle"
            wait 1 seconds
            set player's slot 35 to chest named "&5&l► &aEnvanter değiştir" with lore "    &5Envanter: &62"
            stop

on join:
    if {ciftenvanter.%player%} is not set:
        set {ciftenvanter.%player%} to 1
        set player's slot 35 to chest named "&5&l► &aEnvanter değiştir" with lore "    &5Envanter: &61"
    else:
        set player's slot 35 to chest named "&5&l► &aEnvanter değiştir" with lore "    &5Envanter: &6%{ciftenvanter.%player%}%"

on death:
    victim is a player
    loop drops:
        loop-value is chest named "&5&l► &aEnvanter değiştir"
        remove loop-value from the drops
    if player doesn't have permission "ciftenv.sk":
        if {ciftenvanter.%victim%} is 2:
            set {esay2.%victim%} to 0
            loop 35 times:
                drop {1cenv.%victim%.%{esay2.%victim%}%} at victim's location
                clear {1cenv.%victim%.%{esay2.%victim%}%}
                add 1 to {esay2.%victim%}
                {esay2.%victim%} is 35
                clear {esay2.%victim%}
                stop
        if {ciftenvanter.%victim%} is 1:
            set {esay2.%victim%} to 0
            loop 35 times:
                drop {2cenv.%victim%.%{esay2.%victim%}%} at victim's location
                clear {2cenv.%victim%.%{esay2.%victim%}%}
                add 1 to {esay2.%victim%}
                {esay2.%victim%} is 35
                clear {esay2.%victim%}
                stop

on respawn:
    if {ciftenvanter.%player%} is not set:
        set {ciftenvanter.%player%} to 1
        set player's slot 35 to chest named "&5&l► &aEnvanter değiştir" with lore "    &5Envanter: &61"
    else:
        set player's slot 35 to chest named "&5&l► &aEnvanter değiştir" with lore "    &5Envanter: &6%{ciftenvanter.%player%}%"

command /clear [<player>]:
    permission: op.sk
    permission message: &cBu komut için gerekli yetkiye sahip değilsiniz.
    trigger:
        arg-1 is set:
            arg-1 is online:
                clear arg-1's inventory
                set arg-1's slot 35 to chest named "&5&l► &aEnvanter değiştir" with lore "    &5Envanter: &6%{ciftenvanter.%arg-1%}%"
                send "&6%player% &aisimli yetkili görünen envanterinizi temizledi" to arg-1
                send "&6%arg-1% &aisimli oyuncunun şu anda açık olan envanteri temizlendi" to player
        else:
            clear player's inventory
            set player's slot 35 to chest named "&5&l► &aEnvanter değiştir" with lore "    &5Envanter: &6%{ciftenvanter.%player%}%"
            send "&aGörünen envanteriniz temizlendi" to player
 

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.